נדל”ן הוא אחד המקצועות המרתקים ולכן צעירים וגם אנשים מבוגרים אשר מחפשים פרק ב’ של הקריירה שלהם, בוחרים נתיב זה. גם אתם מתעניינים בלימודי נדל”ן? הגעתם למקום הנכון.

בחירה של מקצוע לחיים

אנשים אשר יש להם יכולות שיווקיות מעולות, מעוניינים לבחור במסלול אשר יאפשר להם לנצל את היכולות שלהם ואת כוח המכירה כדי ללמוד את המקצוע שבו מוכרים את הדברים היקרים ביותר ולכן גם השכר שלהם יהיה גבוה מאד. רוב אנשי המכירות מקבלים משכורת בסיסית ומעבר לכך גם אחוז מסוים מערכה של הדירה שנמכרה. אופציה זו מדרבנת אותם למכור כמות גדולה ככל האפשר של דירות וגם במחיר הגבוה ביותר שאפשר לקבל עבור כל נכס. לכן לימודי נדל”ן נהפכו ללימודים מבוקשים עבור הרבה צעירים.

למידה של מקצוע מבוקש

כל מה שקשור בנושא נכסים הוא תחום שיש בו כל הזמן עבודה ולכן זהו אחד המקצועות הבטוחים שכדאי ללמוד, כיוון שאדם זה יוכל תמיד למצוא בכך פרנסה. עם זאת מדובר בתחום רחב מאד שיש לצבור בו הרבה מאד ידע. עקב כך חשוב מאד להירשם אל קורס נדל”ן בצפון כיוון שלומדים בו את הנושא הזה באופן רוחבי ומקצועי ביותר.

בין הנושאים שנלמדים בקורס זה הם מה זה תחום המקרקעין על כל רבדיו, נסח טאבו, רישום הערת אזהרה, זכויות בנכס ועוד. כמו כן כיצד מכינים דירה למכירה, צילום הדירה, פרסום לקהל, מפגש עם לקוחות פוטנציאליים וקידום העסקה למטרת סגירתה.

אופן ניהול של משרד תיווך כעסק עצמאי, ניהול תזרים מזומנים, עבודה מול הבנק, רואה חשבון, רשויות המס, רישיון תווך ועוד.

סגירת עסקת נדל"ן

תפקידיו של המתווך

במקרים רבים אדם מעוניין למכור את הנכס שלו ונמצא לו קונה, אך נוצרים חילוקי דעות ביניהם על נושאים שונים כמו מועד פינוי הדירה, חלוקת התשלומים ועוד. הפער בין הצדדים נראה תהומי ובלתי ניתן לגישור. אך מתווך מיומן שיש לו ניסיון רב, שומע את הדרישה של כל אחד מהצדדים ומציע פשרה מסוימת שהיא שביל זהב בין המוכר לקונה. המתווך כמגשר מציע דרך שהיא הוגנת עבור שני הצדדים ואף אחד לא יפסיד או יסבול, מהעובדה שהוא התפשר בנושא זה או אחר.

שני הצדדים בוחנים את ההצעה ההוגנת של המתווך ובמקרים רבים הם מאשרים את האופציה, כדי לא לפספס את העסקה.

בירת הגליל המערבי – נהריה

בשנים האחרונות קיימת דרישה רבה לנושא של דירות למכירה בנהריה. רבים מתושבי העיר מרוצים מהמגורים בה ולכן כאשר הם מעוניינים לקנות בה דירות גדולות יותר וכך לשפר את רמת הדיור שלהם.

בשכונות רבות בעיר אפשר לרכוש בתים צמודי קרקע בקרבת הים, דירות במיזמים חדשים אשר נבנים סמוך לקו החוף לכיוון אכזיב ומאפשרים מגורים בדירות מרווחות בגודל 6-5-4 חדרים, גן וגם פנטהאוזים עם נוף פסטורלי.