תנופת ההתיישבות בצפון היא עצומה ולכן הכנו עבורכם את המדריך המלא לנדל”ן בצפון הארץ אשר כולל את האופציות השונות ביישובים ובערים ברחבי הצפון.

רכישה של נכס בצפון

משפחות רבות בוחרות להישאר בעיר המגורים שלהן בצפון או לעבור דירה לצפון וזאת לנוכח ההיצע הגדול של דירות איכותיות אשר נבנות ברמה גבוהה מאד ובשלל גדלים. העובדה שהמחירים בצפון הם זולים יותר מאלו שבמרכז, מאפשרת למשפחות רבות ליהנות ממגורים בבתים צמודי קרקע, בדירות גדולות כמו דירות גן עם חצר, דירות בנות כמה חדרים, מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים, אשר ממוקמים באזורים חדשים ומתוכננים.

בחירה של עיר המגורים בצפון

כאשר פונים אל תיווך בנהריה, המתווך מציע ללקוחות שפע של דירות למכירה בכמה גדלים ובשכונות שונות. ברוב המקרים הלקוחות כבר קיבלו החלטה מראש מהי הסביבה האידאלית עבורם. ההעדפה של רבים היא להימצא בקרבת הים וכך הם יכולים ליהנות מההליכה הקצרה על קו החוף ומכל היתרונות של העובדה שגרים בסמוך לים ונהנים הן מהנוף והן מהבריזה הנפלאה בקיץ.

לאור הקורונה החל ביקוש רב לאפשרות של קניית דירות גן למכירה בנהריה. לאחר הסגרים הרבים שחוו כולם וההימצאות בין ארבעת קירות הבית,  המבוגרים וגם הילדים לאורך שעות וימים, המסקנה היא חד משמעית שכל אחד מבני המשפחה זקוק למרחב ולכן דירת גן היא הפתרון האולטימטיבי. כך גם אם יש סגר לילדים יש מרחב לשחק, להשתולל, להתאמן ולנשום אוויר.

מעבר לעיר עכו

אפשרות נוספת היא לבחור בין דירות למכירה בעכו אשר ממוקמות בעיר הוותיקה שיש בה בעיקר דירות קטנות, או לחלופין לקנות דירה שממוקמת בשכונות החדשות של העיר ויש בה היצע גדולה של דירות גדולות בנות 5-4 חדרים וגם דירות פנטהאוז בקומות הגבוהות. הקרבה לים קוסמת לקונים רבים והם מקבלים החלטה, על קניית הדירה שהיא הנכונה ביותר עבור המשפחה שלהם.

מגורים באצבע הגליל

אחד המקומות המרהיבים בצפון הוא אצבע הגליל לאור הקרבה הרבה לרמת הגולן, לחרמון והאפשרות להשקיף על הכנרת שנראית במלוא הדרה. אזרחים רבים מעוניינים ליהנות מהמראה הפסטורלי הזה תמיד ולכן הם מחפשים בתים למכירה בקרית שמונה. אפשר למצוא זאת באמצעות משרדי תיווך ברחובות הוותיקים במרכז העיר, או לחלופין בשכונות החדשות והמודרניות.

במקום זה התחושה היא שגרים בתוך שמורת טבע מקסימה ואפשר ליהנות בכל יום מהצמחייה, הציפורים ומאין ספור דברים נוספים.

היתרונות של הצפון

דירות למכירה במעלות הן גם אופציה מוצלחת ביותר. העיר הזו שלאורך השנים האחרונות צמחה במהירות, מציעה לתושבים החדשים מגורים לצד אגם מונפורט, או בשכונות חדשות בעיר. כל האזורים החדשים תוכננו ועוצבו עבור רווחת התושבים והם נהנים מכל היתרונות של עיר שהיא קטנה אך נעים מאד לגור בה, כיוון שהכול נמצא בהישג יד.