הצפון הוא אחד האזורים היפים ביותר בישראל ולכן רבים מתושבי הצפון בוחרים להמשיך לגור בו וגם תושבי המרכז נודדים צפונה כדי ליהנות מאיכות חיים ייחודית. מי שמעוניין לגור בצפון בוחן את הנקודות החשובות לתהליך קניית דירה בצפון ובהתאם לכך מחליט היכן לרכוש דירה.

תנופת בנייה בצפון

בשנים האחרונות קיימת תנופת בנייה משמעותית בצפון ובערים השונות בגליל אפשר למצוא אפשרויות מעולות של מגורים בפרויקטים יוצאי דופן ביופיים אשר נבנים בסטנדרטים גבוהים. מי שמעוניין לגור בקרבת הים התיכון בוחן כמה אפשרויות למגורים כמו לדוגמה דירות למכירה בעכו אשר קיימות הן במרכז העיר והן בשכונות החדשות. לעיר עכו יש יתרונות רבים, נופים מרהיבים, שוק נפלא, הימצאותה של תחנת רכבת בעיר, אשר מקלה מאד על התנועה לכיוון חיפה ומרכז הארץ ועוד.

תנופת בנייה בצפון

הקרבה לים התיכון

אפשרות מעולה נוספת עבור מי שמעוניין לגור בסמוך לחוף הים וליהנות מהבריזה בשעות בין הערביים, מחפש דירות למכירה בנהריה. העיר שהייתה בעבר בעיקר עיר נופש, הפכה לעיר תוססת עם תושבים רבים אשר אוהבים את איכות החיים הגבוהה בה. הם גרים בשכונות הוותיקות וגם בשכונות החדשות שהוקמו במזרח נהריה ובצפון העיר לכיוון אכזיב וזוגות צעירים חוזרים לעיר הרבה יותר מבעבר ובשנים האחרונות העיר צומחת בצורה מדהימה.

מומלץ להיעזר בחברת תיווך בנהריה אם אתם מחפשים דירה בעיר, זה יחסוך לכם כאב ראש וזמן יקר. מעבר לנהריה עצמה, אזור הגליל המערבי הוא אחד האזורים היפים ביותר בישראל ולכן אין זה מפתיע שתושבי הסביבה ואלו שמגיעים מאזורים אחרים בישראל מעוניינים לרכוש דירות בכל הסוגים ובגדלים שונים. המגמה של משפחות רבות היא להעדיף דירות גדולות בנות ארבעה או חמישה חדרים וגם דירות גן עם חצר גדולה לרווחת הילדים.

 

דירות בצפון

אחת הערים המרכזיות שהגדילה באופן משמעותי את כמות התושבים שלה היא שלומי. יש בה שכונות חדשות כמו יערית שמוצעות בהן דירות למכירה בשלומי. יש דירות קרקע, דירות גג ודירות רגילות. התושבים נהנים משכונה אשר תוכננה באופן מוקפד ויש בה גני ילדים חדשים, בתי ספר מעולים, פארק בגודל עצום שיש בו גני שעשועים ופינות חמד ירוקות וכך זו סביבה אידאלית למגורים עבור משפחות.

לגור ליד הים

מעבר דירה לצפון

תהליך מעבר דירה כמו תהליך קניית דירה, הוא צעד לא פשוט, עם זאת כדאי להיעזר בכמה טיפים למעבר דירה כדי שזה יתבצע בקלילות. בשלב הראשון חשוב לבצע מיון של כל החפצים ופריטים שאין בהם צורך כדאי להעביר לתרומה למשפחות נזקקות. פריטים אחרים שהם טובים אך המשפחה כבר אינה זקוקה להם כמו לדוגמה מיטה של תינוק, אפשר למכור ביד שנייה. מוצרים שהם שבורים ולא רלוונטיים מומלץ לזרוק. בדרך זו עוברים לדירה החדשה רק עם הציוד הנדרש.

חשוב להזמין חברת הובלה שקיבלתם עליה המלצות לאור האחריות שלה לביצוע ההעברה, לעמידה בלוחות הזמנים ולמחיר סביר והוגן. יש לדאוג שכל הציוד החדש שהזמנתם יגיע לבית החדש במועד כך שתוכלו לגור בדירה החדשה מיד לאחר ההעברה.