הצפון הוא אחד המקומות היפים ביותר בישראל ולכן רבים מתושביו וגם מתושבי המרכז מחפשים בו דירות ייחודיות למגורים. בין אם אתם מעוניינים בבית קרקע או פנטהאוז בצפון, אין ספק שתוכלו למצוא את מבוקשכם בשוק הרחב שלצפון יש להציע.

מגורים ליד קו הים

אחד החלומות של אנשים רבים הוא לגור קרוב לים, כדי ליהנות מכל היתרונות שלו. ליהנות בכל יום מהנוף המרהיב של הים ושל גליו, לראות את הספינות ואת הסירות אשר שטות במרחק קצר מהחוף, לצפות בספורטאים שמבצעים ספורט אתגרי והבריזה בשעות אחר הצהרים. אחת האופציות הטובות ביותר היא לרכוש פנטהאוז למכירה בנהריה אשר ממוקם לא רחוק מחופי נהריה ואכזיב וכך הדיירים ייהנו מהשקט ומהנוף הפסטורלי בכל יום ולאורך כל היום ומהיתרונות שלפנטהאוז בצפון יש להציע: נוף, שקט ויוקרה בעלות משתלמת.

פנטהאוז בצפון נהריה או מגורים בדירת גן?

אחת הערים שנמצאות בתנופת פיתוח מהותית בשנים האחרונות היא נהריה. כמות התושבים גדלה בה באופן משמעותי כיוון שמדובר בעיר תוססת שיש בה הכול. אוכלוסייה טובה, מוסדות חינוך ברמה קרבה לחוף הים ותחנת רכבת שמאפשרת נסיעות מהירות וקצרות יחסית למקומות רבים. עקב הקרבה לגבול תושבי נהריה משלמים פחות מס, זהו יתרון מהותי נוסף אשר מצטרף לכל היתרונות של בחירת הדיור המשפחתי הבא מתוך בתים למכירה בנהריה, אשר מוצעים במרכז העיר וגם בשכונות הוותיקות והחדשות בחלק המזרחי ובחלק המערבי של העיר.

לגור בגליל המערבי

הקרבה לים סוחפת גם אזרחים רבים לקנות נכסים למגורים מתוך ההיצע הגדול של דירות בעכו למכירה. בהתאם לצורך המשפחתי אפשר לקנות דירה בת שלושה חדרים שמתאימה בעיקר לזוגות בתחילת דרכם המשותפת כשהם זקוקים לדירה קטנה יחסית. כמו כן קיימות דירות ממוצעות בנות 5-4 חדרים בבתים המכילים כמה קומות בודדות או ברבי קומות בשכונות שונות של העיר.

מי שמעוניין לגור בגובה בוחר לרכוש דירת מיני פנטהאוז או פנטהאוז שיש בה את כמות החדרים לה הוא זקוק, מרפסות גדולות וגג נהדר שאפשר ליהנות בו מזמן איכות עם הילדים ועם האורחים. גם בעכו בחלק מהמגדלים הגבוהים רואים את הים וזה מימוש חלום של משפחות רבות שיכולות גם להגיע לחוף הים בתדירות גבוהה וגם ליהנות מהיתרונות הרבים שלו.

נכסים להשקעה

בעלי ממון שמעוניינים השקיע את כספם בוחנים כמה דרכים של חסכונות והעלאת שווי ההון שלהם ובמקרים רבים הם מגיעים למסקנה שהדרך הנכונה ביותר מבחינה פיננסית היא להשקיע ברכישה של נדל”ן. כדי להעלות את שווי ההון העצמי, כדאי לחפש נכסים להשקעה אשר מוצעים במחירים מוזלים ולכן קיימת סבירות גבוהה שתוך כמה שנים הערך שלהם יהיה הרבה יותר גבוה.

בדרך זו אפשר לרכוש דירות או בתים בערים כמו מגדל העמק, מעלות, טירת הכרמל, כרמיאל, נהריה, עכו ועוד. כאשר קונים נדל”ן על הנייר, המחיר ההתחלתי בכל פרויקט הוא נמוך ורק לאחר שהשיווק הופך למאסיבי ונמכרות דירות רבות, היזם מחליט להעלות את המחירים וזאת לאור הביקוש לנכסים במקומות הללו.

 

יועץ משכנתאות שיעשה לכם את החיים קלים

יועץ משכנתאות טוב יכול לקצר לכם הרבה כאב ראש בכל הקשור לכספים, מימון ומציאת המשכנתא המותאמת ביותר עבורכם. רבים מהזוגות הצעירים והמשפחות בכלל כ