המטרה של אדם שמעוניין לרכוש נכסים להשקעה היא לקנות במחיר נמוך דירות או בתים, אשר קיים צפי שתוך כמה שנים יעלו את ערכם באופן משמעותי ולכן הוא מקפיץ את הערך של ההון האישי שלו.

המקומות האטרקטיביים ביותר להשקעת נדל”ן בצפון

בשנים האחרונות כמות האוכלוסייה בצפון גדלה הן עקב הריבוי הטבעי והן עקב מעבר של משפחות מהמרכז צפונה, כדי ליהנות מאיכות חיים במקומות הסמוכים לטבע. לכן כאשר יש תנופת בנייה אפשר למצוא אופציות מוצלחות וכדאיות כלכלית עבור נכסים להשקעה בצפון. קו החשיבה של רבים מהמשקיעים הוא לרכוש נכס ולאחר מכן להשכיר אותו. בדרך זו הם יוצרים לעצמם הכנסה פאסיבית חודשית אשר מוסיפה להכנסות החודשיות שלהם.

נכסים להשקעה גליל העליון

בעיר מעלות יש פיתוח סביבתי מאסיבי באזור של אגם מונפורט וגם באזורים נוספים בתוך העיר. לכן מי שמחפש דירות למכירה מעלות יכול לבחור בין קניה של דירות בשכונות הוותיקות או לחלופין דירה מודרנית באחת השכונות החדשות. המבנים החדשים נבנים במיקומים אסטרטגיים מעולים ולכן כי מי שרוכש שם דירה נהנה מנוף מרהיב של כל הסביבה.

גם בעיר שלומי נבנות שכונות חדשות כמו יערית אשר משולבים בה קומפלקסים יפהפיים של דירות גן דירות פנטהאוז ודירות נוספות בשלל גדלים ואופציות מפתיעות. לאור המחירים האטרקטיביים, בתים למכירה בשלומי זו אופציה מצוינת עבור תושבי הצפון שמעוניינים לרכוש נכס אך ההון שלהם אינו גדול. במיקום זה הם יכולים לרכוש דירות גדולות אשר נבנות בסטנדרטים גבוהים ועם זאת הדירות אינן יקרות באופן יחסי.

בתים למכירה בנהריה מול חוף הים

הערים לחופי הים התיכון

מי שמעוניין לרכוש נכס להשקעה שיהיה אטרקטיבי עבור השוכרים הפוטנציאליים חושב לטווח הרחוק הוא מחפש דירות או בתים מיוחדים באחת הערים המתפתחות בגליל המערבי. אפשר למצוא בתים למכירה בעכו בשכונות החדשות ובמבנים חדשים שנבנו לפני כמה שנים או שנמצאים כעת במהלך הבנייה.

חשוב לבחור נכסים להשקעה אשר ממוקמים בשכונות איכותיות שיש בהן ביקוש רב למגורים. בדרך זו קיימת סבירות גבוהה שהמשקיע יצליח להשכיר את הנכס לאורך זמן וכך הוא ייהנה מהכנסה פאסיבית באופן קבוע.

היתרונות של נהריה

כדי ליצור אטרקטיביות בנכס שנקנה כעת להשקעה והמטרה של המשקיע היא להשכיר נכס זה בעתיד, כדאי לבחון אופציה של פנטהאוז למכירה בנהריה. בשכונות החדשות אשר מוקמות בסמוך לאכזיב מקימים מבנים רבי קומות שיש בהם הרבה מאד דירות יפהפיות.

כאשר קונים דירה ייחודית שהיא גדולה, יש בה מרפסות והיא משקיפה אל הים, הסיכוי שאפשר יהיה להשכיר אותה בקלות היא גבוהה. משפחות רבות מעוניינות לגור ברווחה ולכן האפשרות של דירת פנטהאוז גדולה, היא המועדפת עליהם. כך המשקיע ייהנה גם מהכנסה פאסיבית בכל חודש וגם מהעובדה שערכו של הנכס יעלה מהותית.