הקורונה יצרה אתגרים פיננסיים חדשים עבור תושבים רבים. לכן רבים מהם מחפשים דרכים להכנסות נוספות בתקופה זו, כדי להבטיח את עתידם. דרך אחת היא הכנסה פאסיבית מנדל”ן.

עיסוק בעל הכנסות גבוהות

לאור הבעייתיות שיצרה הקורונה בתחומי עיסוק רבים כמו לדוגמה התיירות, מחפשים התושבים תחומי עיסוק חדשים. מי שיש לו ידע במכירות ובשיווק או מעוניין ללמוד תחום זה, נרשם אל קורס נדלן רימקס במסגרת הלימודים הללו מקבלים המשתתפים ידע רב בכל מה שקשור למקרקעין, אופן ניהול משרד תיווך, מידע רב על חוזי מכר, על ניהול משא ומתן ותחומים רבים נוספים, המעניקים את מלוא המעטפת כדי לעסוק בכך.

מי שמעוניין ללמוד נדל”ן נכנס לאופציה מאד מעניינת של עבודה מגוונת הכוללת מפגשים עם אנשים שונים בכל יום, קידום מכירה של בתים שהם יד שנייה וגם דירות חדשות ומבנים מסחריים. מדובר בתחום שהוא מאד מרתק ומכיוון שערכו של כל נכס הוא גבוה, גם השכר של המתווכים הוא נגזרת של המכירות ולכן אם הם עובדים באופן מקצועי, קיימת סבירות שהם ירוויחו סכומים נאים בכל חודש מהכנסה פאסיבית ובכך יוסיפו מקור הכנסה וייצבו את עצמם כלכלית.

לגור ליד הים

כדי לממש את חלום המגורים בקרבת הים התיכון, רבים מגיעים אל משרדי התיווך ומחפשים בתים פרטיים למכירה גליל מערבי. הרצון הקונקרטי לגור דווקא בסביבה גיאוגרפית זו נובע מהרצון להימצא ליד הים, להריח אותו וגם לגור בבית מרווח. שילוב זה קיים בערים הגדולות באזור זה כמו נהריה ועכו. כמו כן ביישובים קטנים יותר לאורך הים כמו שבי ציון ובמושבים הוותיקים. בדרך זו התושבים החדשים נהנים מכל העולמות. הם גרים בבתים נאים במקומות גיאוגרפיים שהם בין היפים ביותר בישראל.

בתים בצפון

יש משפחות שמעוניינות לגור בבית פרטי אשר תוכנן בהתאמה לצורך שלהם כמו לדוגמה קליניקה בתוך הבית אך בעלת כניסה נפרדת, בית שיש בו חדרים רבים וגם בריכת שחייה ועוד. עקב כך הם מחפשים בכמה מקומות מגרשים למכירה במעלות תרשיחא אשר נמכרים בגדלים שונים של מטרים מרובעים והעירייה מאפשרת לנצל חלק מסוים של השטח עבור הבנייה.

הגדלת ההון האישי של כלל אדם

מחירי הדירות והבתים עלו בצורה משמעותית ביותר בשנים האחרונות ולכן נכסים להשקעה הם האופציה המיטבית להעלות את השווי של ההון האישי. לכן המגמה היא של משקיעים היא לרכוש בית או דירה במיקום מעולה בצפון.

יש אפשרויות רבות לקניית נכסים קיימים או נכסים בבנייה בערים המובילות בצפון כמו נהריה, שלומי, מעלות, כרמיאל ועוד. ההיצע כולל דירות של 5-4 חדרים, דירות גן ודירות פנטהאוז הכוללות כמה חדרים. זאת לאור הביקוש הרב של דירות מיוחדות אלו לאור מגפת הקורונה. המשפחות הבינו שקיים צורך בסיסי במרחבים ולכן דירות עם מרפסות רחבות ידיים או גינה הן הפתרון.