כאשר אדם מעוניין בהעלאת שווי נכס נדל”ני, הוא רוצה לקבל את התמורה הגבוהה ביותר שאפשרית עבורו. כדי להגיע לכך, מומלץ לבצע כמה פעולות.

העלאת שווי נכס נדל”ני

לאחר קבלת ההחלטה על מכירת הנכס מומלץ לבצע בו שיפוץ קל כדי לשפר את נראותו. היקף השיפוץ והמהות תלויה בכל נכס. יש בעלי נכסים שמחליפים את חזיתות ארונות המטבח, אחרים מתקינים פרקטים בחדרים וכולם צובעים את כל הבית. דבר חשוב נוסף הוא להעניק מראה נאה לדירה ולכן אם יש חפצים מיותרים מעבירים אותם למכירה או לתרומה. המגמה היא ליצור בית נקי, יפה ומעוצב. בדרך זו הרושם הראשוני שמקבל הקונה הפוטנציאלי הוא גבוה ולכן הסיכוי שהבית יימכר במהירות ותמורת מחיר טוב הוא גבוה.

לגור סמוך לחופי הים התיכון

הרצון להתרחק מהערים הסואנות במרכז סוחף ישראלים רבים לחפש בתים למכירה בגליל המערבי כך הם בוחנים כמה אפשרויות של נדל”ן בעכו, נהריה ובמושבים לאורך קו החוף. המגורים בגליל המערבי הם נופש תמידי לאור הקרבה לים התיכון וכך אפשר להגיע לחוף הים לעיתים תכופות, ליהנות מהפעילות בים ובחוף וגם מהאוויר הצח במיוחד בשעות בין הערביים. מי שמחפש איכות חיים מחפש ומוצא בתים בסביבה גיאוגרפית זו לחיים הרבה יותר איכותיים.

דירה מול הים

האפשרויות של נדל”ן בצפון

מגפת הקורונה דרבנה ישראלים רבים לשנות הן את מיקום המגורים שלהם והן את אופי הדירה. הסגר שהיה לאורך תקופות ארוכות הוביל אותם למסקנה שהילדים וגם הם זקוקים למרחבים והאופציה הטובה ביותר למטרה זו היא לבחור בין דירות גן למכירה בנהריה. בדירות גן יש כמה גדלים הן בדירות הוותיקות והן בדירות החדשות בין 6-3 חדרים תלוי בפרויקט ובשכונה. בנוסף לכך יש שוני בגודלה של החצר. הרצון של הקונים הפוטנציאליים הוא לרכוש דירת גן עם גינה גדולה, כדי לגדל בה פרחים, צמחי תבלין וגידולים נוספים, שיהיה מקום מרווח לשולחן, כיסאות, פינת ישיבה, מנגל ועוד.

בתים פרטיים באזור הצפון

כיוון שהמחירים בצפון זולים יותר מאלו שבאזור המרכז, יש אפשרות לבדוק כמה אופציות של בתים למכירה בשלומי. הבתים קיימים בשכונות החדשות והוותיקות, יש בהם חדרים רבים בבתים מתוכננים חלקם נמצאים בהליך בנייה ועם גינות בגדלים שונים. האפשרות ליהנות מחיים משפחתיים בסביבת מגורים מעולה מדרבנת את הישראלים לקבוע את מקום מגוריהם בעיר זו.

בחירה של נכסים להשקעה

ההיצע הגדול של נכסים להשקעה ברחבי הצפון, פותח בפני הישראלים אפשרויות שכוללות רכישה של נכסי נדל”ן במחירים זולים יחסית. קיימת השערה שהמחירים של הנכסים הללו יהיו גבוהים יותר בעתיד ולכן זו השקעה פיננסית כדאית ביותר.

אפשר לרכוש דירות הקיימות בגדלים שונים ובתום הבנייה להשכיר אותם וליהנות מהכנסה נאה בכל חודש.

יועץ משכנתאות מקצועי שיעשה עבורכם את העבודה

יועץ משכנתאות עם ניסיון רב בתחום, קשרים נכונים והכרות עם הבנקים באזור יכול למצוא עבורכם את המשכנתא הנוחה ביותר. רבים מהמשפחות בישראל ובעיקר הזוגות הצעירים אשר בונים את ביתם ממש ברגעים אלה, בוחרים לא לשכור את שירות ייעוץ משכנתאות, עושים קצת שיעורי בית וכמה טיפים ויוצאים לדרך. בהמשך, בטווח הרחוק יותר, הם מגלים טעויות בבחירה שעשו, חוסר תכנון קדימה ומוצאים משכנתאות ואופציות טובות יותר שיכלו לקחת. מהניסיון שיש לנו בחברת רימקס והכרות עם מיליוני עסקאות שעברו ביידים שלנו, יותר ממולץ לא לחסוך בנושאים כספיים, אתם עלולים להתחרט על כך בהמשך, אתם בונים בית במליוני שקלים, אל תחסכו במקומות הללו!

לסיכום, תמיד אפשר וכדאי להתייעץ עם חברים שכבר עשו זאת, בני משפחה שמבינים ועוד, אך לבסוף יועץ משכנתאות מקצועי יעשה לכם את החיים הרבה יותר קלים.

 

מעניין ? מוזמנים לכתבה המלאה בדה מרקר, לחצו כאן

מאמר זה נכתב בשיתוף  ויצמן ייעוץ משכנתאות