מעבר דירה הינו שינוי גדול בחייכם. סביבת המגורים היא הנושא החשוב ביותר ולכן מבררים על השכונה לפני מעבר דירה, את מלוא הפרטים כדי לגבש החלטה נכונה.

לפני מעבר דירה יש לבדוק את סביבת המגורים

הרצון של בעלי משפחות רבים הוא לגור בסביבה שיש בה בתי ספר מעולים, גני ילדים ברמה גבוהה, פארק רחב ידיים עבור הפעילות בשעות הפנאי, קהילה איכותית וגישה מהירה לכבישים המהירים  כדי להיכנס ולצאת מהשכונה בשעות העומס. כדאי לבדוק לפני מעב4ר דירה את התכנון העירוני ואת ההיצע שיש לשכונה לפני רכישת דירה דווקא בשעות העומס כדי לראות איך שגרת החיים שלכם תראה באזור כזה

שכונות מצוינות מסוג זה אפשר למצוא בדרך כלל בשכונות חדשות אשר בוצע בהן תכנון עירוני כולל של כל מתחמי המגורים ולכן יש בהם יתרונות של חדשנות ונוחות מרבית לתושבים. לכן כאשר בעלי נכסים מעוניינים לשפר את רמת הדיור שלהם, הם מציעים דירות למכירה בנהריה ובמקום דירה זו הם קונים דירה גדולה יותר באותה השכונה, כיוון שהילדים הולכים למוסדות החינוך בה ויש להם גם חברים שקשורים אליהם מאד.

לפני מעבר דירה

ערים מתפתחות בצפון

עד לפני כמה שנים כמות האוכלוסייה בעיר קריית שמונה הלכה ופחתה משנה לשנה. אך בשנים האחרונות ערי הצפון מתמלאות במשפחות שמחפשות לוקיישן חדש בצפון ואחת האופציות היא לחפש בתים למכירה בקריית שמונה וזאת לאור המחירים האטרקטיביים. העלות של דירה או של בית פרטי בעיר זו יהיו זולים באופן משמעותי ביותר, מדירות או מבתים זהים בערים בצפון ובטח ובטח מאלו הקיימים בערים במרכז הארץ.

עיר נוספת שנמצאת בתנופת בנייה משמעותית היא שלומי ואפשר למצוא בה דירות בגדלים שונים, בתים פרטיים בשכונות המתפתחות בה כמו שלומית ויערית שסוחפות אליהן הרבה מאד משפחות צעירות שמעוניינות באיכות חיים יוצאת דופן וכאן הן מוצאות זאת. דירות יפהפיות, אוויר צח, נופים משגעים ושכונות מתוכננות, אשר מעניקות למשפחות הללו את כל המעטפת, כאשר הן מחפשות בתים למכירה בשלומי ולאחר המעבר, נהנות מהחיים המשובחים בעיר המתפתחת.

לגור בכפר בצפון

אחד היישובים המיוחדים בצפון הוא כפר ורדים לאור מיקומו היפהפה בטבע והחיים הייחודים ביישוב שבו החינוך הוא בעל ערך גבוה ביותר. עבור משפחות רבות זהו נושא חשוב ביותר והעובדה שמגיעים לגור במקום פסטורלי מוסיפה לרמת שביעות הרצון שלהם. לכן הם מחפשים בית למכירה במעלות ומתוך האפשרויות המוצעות להן, הם מחליטים איזה בית לקנות להנאה מלאה שלהם ושל דור ההמשך.

לגור בסמוך לחופי הים התיכון

הרצון לגור בסמוך לחוף הים מוביל משפחות רבות לראות את השכונות החדשות שהוקמו בעכו בשנים האחרונות. אפשר לראות את הנוחות העצומה של התושבים כיוון שהכול נמצא בקרבת מקום כמו בתי ספר, מרכזי קניות, השוק וחוף הים. כול היתרונות הללו משכנעים אותם שכדאי לחפש בתים למכירה בעכו כדי להצטרף להצלחה של העיר שחווה תחיה מחודשת לאחר שנים רבות של דעיכה במקום וזאת בשכונות החדשות שלה.