סגירת מרפסת

בדירות רבות בצפון קיימות מרפסות, זהו יתרון עצום עבור כל מי שגר בקומות הגבוהות או במקומות שיש בהם נופים מרהיבים שרואים מהמרפסת כמו הים התיכון היפהפה שרואים מהמרפסות במבנים שממוקמים בעכו או בנהריה, או נופים מרהיבים אחרים שרואים בערים אחרות. כך או כך ההנאה של בני הבית אינה מושלמת כשמדובר בימי החורף הקרים. לאור הרוחות והגשמים, בני הבית סוגרים את הדלת הקיימת בין הסלון למרפסת ולא נכנסים למרפסת אלא בימים שבהם אין סערות. לאור זאת נוצר מצב שהם לא נהנים מהמרפסת לאורך כל ימות השנה אלא רק בחלק מהשנה כיוון שלא קיימת סגירת מרפסת.

כדי לפתור את הבעיה וליהנות באופן מקסימלי מהמרפסת, יש אפשרות לבצע סגירת מרפסת חשמלית וזאת באמצעות זכוכיות הזזה אשר מסוגלות לסגור את המרפסת באופן הרמטי. מדובר באופציה מוצלחת במיוחד שבה מתכננים ייצור של כמה זכוכיות מתקפלות בהתאם למידות של המרפסת לכל אורכה. המפעל שהוא בעל מומחיות בנושא זה, מייצר כמות של זכוכיות טריפלקס על פי המידות המדויקות והמתקינים מחברים אותן למסילה המאסיבית. בדרך זו יוצרים סגירה מלאה והרמטית וכך אפשר ליהנות מחלל נוסף בבית. אפשרות נוספת היא להתקין במרפסת פרגולה חשמלית וכך אפשר ליהנות מהצללה בימים החמים.

התוספת לדירה – סגירת מרפסת

סגירת מרפסת אינה עניין של מה בכך, יש לכך יתרון עצום כיוון שהדירה גדלה. במיוחד כשמדובר במרפסת שהתווספה בפרויקט שבו כל הדיירים הוסיפו מרפסת, נהנים כולם משינוי מהותי בדירת המגורים שלהם. פתאום יש להם מרחב נוסף ליהנות בו בשעות הפנאי. יש להם גם מקום מקסים לארח בו את קרובי המשפחה ואת החברים. במבנים רבים המרפסות הן גדולות ולכן יש אפשרות לנצל אותן למטרות נוספות כמו לדוגמה, הקמת גינת ירק קטנה, פינה של עציצים, פינת עבודה, חדר משחקים לילדים ועוד. כולם נהנים מהמרחב הזה לאור היתרונות הרבים שלו.

סגירת מרפסת

פרויקט של בניין משותף

כאשר כל הדיירים נרתמים לפרויקט של סגירת מרפסת, הם פונים לכמה חברות שעוסקות בכך כדי לקבל הצעת מחיר. לאור העובדה שמדובר בכמות גדולה של דיירים, כל חברה תעניק לבעלי הנכסים תנאים טובים במיוחד. ההטבות הן במחיר נמוך יותר, בתנאי תשלום נוחים ובאספקה מהירה. מעבר לכך כדאי תמיד להזמין סגירת מרפסת לפני החורף כדי שהמערך של זכוכיות הטריפלקס הנאספות יהיה מותקן לפני הימים הסוערים וכך כל בעלי הדירות ייהנו מידית מהמערך החדשני.

העלאת ערך הנכס

סגירת מרפסת היא אופציה פופולרית לאור הנוחות הרבה שהיא מעניקה לבני הבית. לכן כאשר כל הדיירים מזמינים יחד זכוכיות הזזה לכל הדירות, הם מעלים בבת אחת את הערך הכספי של כל אחת מהדירות הן בנושא של שכירות והן בנושא של מכירה, כיוון שחלל זה נחשב חדר לכל דבר.